ve skupině je leckdy důležitější než úspěch ve škole nebo pomáhá alespoň neúspěchy ve škole kompenzovat. Langmeier, Konečným cílem Ohrada výchovně vzdělávacího procesu není pouze zvyšování úrovně dílčích poznatků, jednotlivých schopností, ani celkové inteligence, ale plavání dětí Zadní Kopanina vždy především rozvoj celé osobnosti, zvláště s ohledem na nároky následující vývojové fáze. Čačka, OSOBNOST DÍTĚTE MLADŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU OBECNÉ HLEDISKO Osobnost je obecně člověk s jeho biologickými, sociálními a psychologickými aspekty, s jeho obecnými zákony učení a vývoje, obecnými vztahy mezi schopnostmi a zájmy, temperamentem a charakterem. Osobnost je ale také zároveň člověk, individuum odlišné od ostatních ve vlastnostech, zkušenostech a životním běhu. Čáp, Mareš, Osobností tedy rozumíme vyvíjející se a individuálně Luka strukturovanou část duševního dění, schopnou, na dosažené úrovni vlastních relativně stabilních kvalit charakteristik a subjektivních východisek adekvátně, integrovaně a účinně myslet, prožívat, chtít či jednat v procesu stálé dynamiky subjekt objektové interakce. Čačka, Termín osobnost zpravidla označuje především dva vzájemně spjaté momenty Souhrn, ucelenost a určité uspořádání jednotlivých Zadní Kopaniny plavání s dětmi psychických jevů v určitém člověku. Odlišnost jedince od ostatních lidí, jedinečnost jeho psychických znaků. Čáp, str. Dynamika a množství změn se zde oproti předchozím stádiím poměrně zvolňuje. Navenek je především patrné prodloužení postavy a zlepšení
koordinace jemné motoriky. Z psychologického hlediska jsou zajímavé proměny racionálně kognitivních procesů a specifické změny imaginativně emotivních funkcí. Čačka, Charakteristika osobnosti dítěte mladšího školního věku Charakteristika osobnosti dítěte plavání pro děti Zadní Kopaninu mladšího školního věku Výrazně se projevují individuální rozdíly mezi dětmi. Toto období lze nazvat pravým věkem učení. Převládá kopaninské pražské hlídáme dětmi