organizuje zpravidla kolektivně a řízena je cvičitelem nebo učitelem. Základní plavání by mělo mít nejméně lekcí, ale na základních školách bez vlastního bazénu se realizuje zpravidla lekcí. Struktura ZPV při analyticko syntetickém postupu Výklad a ukázka. Pohyb nohou, a. na suchu v sedu na zvýšené ploše, na okraji bazénu, na startovním bloku, na lavičce b. ve vodě s oporou o stěnu bazénu, ve vzporu ležmo vpředu i vzadu, ve splývavé poloze, tažením s plaveckou deskou. Pohyb paží, a. na suchu ve stoji rozkročném v předklonu jednou paží kraul, znak, obě paže b. ve vodě ve stoji na mělčině, s dopomocí ve dvojici, chůze, poskoky, ve splývavé poloze, první pokusy bez dýchání, s plaveckou deskou. Dýchání, a. na suchu s pohybem paží b. ve vodě s pohybem paží, při rozcvičování jednotlivých prvků, při každém odpočinku opakování dýchání u stěny. Souhra první pokusy, kratší úseky bez důrazu na dýchání, pravidelné dýchání jako součást Praha 14 konečné plavecké souhry. V plaveckém výcviku se také uplatňuje tzv. skeletní postup, tento postup seznamuje se strukturou celého pohybového plaváním dítěte Černém Mostě celku a pak teprve následuje procvičování jednotlivých prvků. Postupně se přidávají podrobné části souhry a celek se tak zpřesňuje. plavání dětí Černý Most Tato metoda je, podle mého, pro děti mladšího školního věku velice obtížná vzhledem k tomu, že jsou to neplavci, nebo mají s plaváním Chvaly jen velice malé zkušenosti, více se soustředí na to, jak se udržet na hladině, než plavání celého plaveckého způsobu. Organizace
základního plaveckého výcviku Cvičební jednotka v základním plaveckém výcviku trvá zpravidla minut. Její délka je ovlivňována věkem Lehovec dětí a podmínkami výcviku, např. teplota vody. Pokud se týká frekvence cvičebních jednotek, Bank uvádí Z hlediska efektivity výuky je pro plavme dětem Černým Mostem děti školního věku nejvýhodnější soustředěná výuka, která umožňuje výcvik denně, eventuálně x za den. Zejména v prvních etapách výcviku je vhodná částečnější stimulace příslušných pohybových center v zájmu potlačení dominance neadekvátních reakcí a urychlení Jahodnice koncentrace dráždění odpovídajících pohybových center. V našich podmínkách organizace výcviku je tento model zcela nerealizovatelný a v praxi se používá frekvence x za týden nebo lépe x x za týden. Pokud se týká počtu cvičebních jednotek u školních dětí, měla by být zachována délka výcviku alespoň lekcí. Počet dětí v družstvu se řídí věkem a podmínkami výuky. Pro mladší školní věk se pohybuje v rozmezí dětí na jednoho cvičitele. Vyšší počet je na úkor kvality výuky vyučovacího procesu i bezpečnosti. Obecně platí čím mladší