záliby, ale co je nejhorší chybí čas, který by měl být věnován dětem. Děti jsou často ponechány samy sobě a to nejen proto, že rodiče nemají dost volného času, ale také především proto, že spousta dnešních rodičů nebyla pro volný čas vychována a neumí ani při sebevětší vůli nové bohatství volného času pochopit a včlenit do celkového systému rodiny. Je pravdou, že v rámci trávení volného Strašnická času bývá jedinci dopřána určitá míra volnosti. Současně mu ale musí být známa hranice volnosti, která by neměla být v žádném případě překročena. Proto musí být v rámci trávení volného času dětí a mládeže zachována určitá míra rodičovského dohledu, která má zcela prokazatelnou souvislost v předcházení delikventního chování jedince. Trávení volného času dětmi a mládeží musí být plavání dětí Strašnice tedy účelné a pokud možno v užitečné míře kontrolovatelné. Když není kontrola žádná nebo minimální, je zde větší pravděpodobnost, dětské plavecké Strašnicemi že se jedinec dopustí delikventního chování a bude je opakovat. Zabezpečené účelnosti a kontroly trávení volného času dětí a mládeže, může být za určitých okolností problematické. Pokud se budeme dětem náležitě věnovat, můžeme následně očekávat, že se nám vynaložené úsilí a starosti ve výchově jedince pozitivně odrazí. Způsob využívání volného času je ukazatelem životního stylu, volný čas je také důležitou hodnotou, které lidé přisuzují různý význam. Optimálním stavem bude uvést sféru povinností a sféru volného Skalka
času do rovnováhy. Vedení a výchova dětí a mládeže v jejich volném čase je nedílnou součástí komplexní výchovy osobnosti jedince, Zborov součástí celoživotního vzdělávání. Je uskutečňována různými výchovnými činiteli, jejichž snahou by mělo být poskytovat bohaté náměty činnosti a především svobodu rozhodování ve volném čase dětí a mládeže. Pro využití volného času mimo povinnou školní soukromými jeslemi Praha 10 Strašnice