vidět zřetelné zlepšení. Instruktorka si všímala dětí, které si neustále otírají obličej a odvracejí se od vody a těm činnost ukazovala a vysvětlovala ještě jednou individuálně. Na závěr rušné části byl opět zvolen u dětí velmi oblíbený Byl jeden pán, a ten Pražačka měl krám, a v tom krámě měl Koně Obrázek každý dostal pomůcku aqua nudli, kterou si děti daly mezi nohy. Znázorňovala koníka. Děti plavání dětí Pražačka napodobovaly běh koně. Raka chůze pozpátku, a další zvířata či věci. Obrázek Napodobování koně Hlavní část Byly zde zařazeny hry Hrozící vodník. Děti napodobují hrozící vodníky. Potopí se pod hladinu, stačí, když potopí hlavu do vody a jednu paži vytáhnou z vody. plavání dětí Pražačka Ruka je tedy ve vzpažení a hrozí prstem. Pod vodou vydechují a vypouští bublinky, které představují dušičky, které vodníkovy utekly z hrnečků Hoch Černušák a kol, Tato hra, ač jsem to neočekávala, když ji instruktorka vysvětlovala, se dětem velmi líbila. Kdo projde pod obručemi Obrázek Spojené aqua nudle v kruhy. Kruhy byly umístěné za sebou na kraji bazénu. Instruktorka stála mezi kruhy. Úkolem bylo ponořit se a projít dovnitř kruhu, ponořit se a vyjít ven z kruhu. A to stejné v druhém kruhu. Obrázek Kdo projde pod obručemi Závěrečná část Na závěr byla využita malá umělohmotná skluzavka. Některé děti se svezly samy bez dopomocí, jiné s dopomocí. Poté si mohly opět Invalidovna hrát s přichystanými hračkami a navíc s i aqua nudlemi, které byly využity ve výuce. Hodina končila společným pozdravem. LEKCE KURZU V
této lekci bylo realizováno druhé kontrolní měření dětí, dle standardizovaného testu plavecké úspěšnosti podle Řehoře Úvodní, Palmovka rušná a závěrečná část probíhala tradičně. LEKCE KURZU Cíl Splývání na břichu a pevné držení desky. Úvodní část U bazénu si děti převzala instruktorka, zaznamenala si docházku a zahájili hodinu společným pozdravem. Rušná část Proběhla opět tradičně. Děti seděly, později ležely na schodech bazénu a kopaly střídavě nohama. Snažily se dostříknout co nejdále, či nejvýše. Poté následovaly Jarov dýchání do vody v podporu ležmo. Bubliny znázorňovaly vodníkovy dušičky, které mu utíkají z hrnečků, jako minulou hodinu. Děti se