učí i jiné ročníky prvního stupně ZŠ. Jen jeden ročník učí dotázaných, z toho druhý ročník a třetí ročník. Polovina dotazovaných učitelů mívá v hodině plavání průměrně dětí, jedna čtvrtina dotazovaných učitelů do dětí a druhá čtvrtina více jak dětí. Pouze Ládví dětské plavání jeden učitel, což je z dotazovaných, odpověděl, že se mezi dětmi nevyskytují neplavci nebo děti bojící se vody. Neplavci se vyskytují v Ládví zřídka se vyskytují v Převážná část učitelů upřednostňuje u bojácných dětí přímý kontakt s dítětem ve vodě a doplnění výuky plaveckými pomůckami. dotázaných si myslí, že velký vliv mají na děti rodiče neplavci, si myslí, že jen částečně a pouze si myslí, že rodiče neplavci nemají na děti žádný vliv. Všichni dotazovaní učitelé zařazují do svých hodin plavání, ať už někdy nebo vždy Vychovatelna didaktické hry. dotázaných zařazuje didaktické hry na začátek nebo na konec hodiny plavání. Pouze tyto hry zařazuje do hlavní části plavali dětech Ládví hodiny. Většina dotazovaných učitelů využívá didaktických her pro nácvik plaveckého stylu jen někdy, využívá didaktické hry vždy a nevyužívá her vůbec. dotázaných učí podle předem nachystaného harmonogramu, ale částečně si jej upravují podle potřeb dětí, si vždy upravují harmonogram podle potřeb dětí a nikdo z dotázaných neučí jen podle předem nachystaného harmonogramu. Při výuce chodí vždy do vody dotázaných, má pomocníka, který je ve vodě, chodí do vody jen pokud se vyskytují mezi dětmi neplavci nebo děti bojící se vody, chodí
do vody jen někdy a nechodí do vody vůbec. Všichni dotazovaní učitelé tvrdí, že mezi dětmi, které navštěvovaly a naopak nenavštěvovaly plaveckou výuku, jsou rozdíly. Ať už velké či malé. Většina dotazovaných učitelů si myslí, že by děti měly mít ve škole nejprve plavou s dítětem Ládví povinnou přípravnou výuku plavání a pak na něj navazující základní plaveckou výuku. si myslí, že je to zbytečné. Všichni z plavání dětí Ládví dotazovaných učitelů by využili ve své praxi sborník didaktických her s prvky plaveckých stylů. Tabulka č. Co si myslíte, že